וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשבור את האינסטגרם: 5 טיפים לצילום המושלם של הכלב שלכם

מאיר גור

12.2.2019 / 8:05

יוצאים לטיול עם חברכם הטוב ביותר ורוצים לתעד את הרגע? אם תקשיבו לצלם הכלבים מאיר גור, גם התמונות שלכם יכולות להיראות כאילו צולמו על ידי צלם מקצועי

צלם הכלבים מאיר גור וזוגתו. באדיבות המצולמים
רגעים ששווה לתעד. מאיר גור עם זוגתו והחבר הכי טוב/באדיבות המצולמים

שוקי, תסתכל אלי! טופי, תחייכי לאמא!

כולנו מכירים את הסיטואציה: יצאנו לטייל במקום יפה, מזג האוויר מושלם, אי אפשר היה לבקש תנאים טובים יותר כדי לצלם את הכלב החמוד שלנו. אלא שהכלב החמוד שלנו לא ממהר לשתף עימנו איתנו פעולה. קרה לכם? אם כן, אז הנה, קבלו ממני חמישה טיפים לטיול מוצלח - עם מזכרת שתלווה אתכם כל החיים.

1. הצטיידו במשכורת לכלב. כן, כמו שאתם יושבים בעבודה בשביל המשכורת, גם כלב שיידרש לשבת או לעמוד בלי לזוז, צריך לקבל תשורה. זכרו תמיד להוקיר ולהודות לחבר הכי טוב שלכם כאשר הוא משתף איתכם פעולה. כך תוכלו לצלם אין סוף תמונות נוספות בעתיד.

2. צלמו מגובה עיני הכלב ומעט ממרחק, זכרו שיש כלבים שלא נהנים מההרגשה של דמות הגבוהה מהם עומדת מעליהם. כשתהיו נמוכים ומרוחקים, הכלב ירגיש פחות מאוים ויותר חופשי לידכם. בנוסף, בצורה זו תוציאו את הכלב גדול ומרשים יותר, ותרוויחו זווית לנוף שלא נראית מהעין הגבוהה (יחסית) שלנו.

כלב. מאיר גור, אתר רשמי
כלב/אתר רשמי, מאיר גור

3. אנא זכרו לנהוג באחריות. אם האיזור מלא בגירויים בהם כלבכם לא יכול לעמוד - חתולים, ילדים וכו' - עדיף שלא תסתכנו ותצלמו תמונה עם רצועה, או דלגו למקום הבא בטיול, כי לחזור הביתה בריאים ושמחים יותר חשוב מתמונה טובה.

4. זכרו לקחת איתכם צעצוע מצפצף כדי למשוך את תשומת ליבו ומבטו של הכלב לכיוונכם. כלבים, כידוע, הם ציידים מיומנים ביותר, ולכן כל צליל או תנועה שתייצרו, יעזרו לכם למשוך את תשומת ליבם ומבטם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
כלבים. מאיר גור, אתר רשמי
כלבים/אתר רשמי, מאיר גור

5. נסו לחשוב כמו צלם מקצועי. שימו לב שאתם מצלמים תמונה שלמה ויפה, ולא חתכתם קצה אוזן/זנב/כף רגל של הכלב. כך גם תרוויחו תמונה שנראית מקצועית לעין וגם תקבלו ניצול מירבי של הרקע בתמונה.

ונסיים עם הטיפ הכי חשוב: בסופו של דבר טיול עם הכלב הוא חוויה מהנה, אז אנא, עזבו את הטלפון והמצלמה ופשוט תהנו מהרגע!

לעמוד הפייסבוק של מאיר גור
לעמוד האינסטגרם של מאיר גור

  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully