וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד הכי חם: גם אתם רוצים לעשות בוק לכלב

מאיר גור

13.2.2019 / 18:05

ממש כמו אצל בני האדם, גם לחברים הכי טובים שלנו יש צלמים מקצועיים. מאיר גור, אחד כזה, מסביר אילו כלבים יתאימו לצילומים בטבע, ואילו לצילומי סטודיו

צילומי כלבים של מאיר גור. מאיר גור, אתר רשמי
צילומי כלבים של מאיר גור/אתר רשמי, מאיר גור

צילומי זוגיות? בוק בת מצווש? חכו שתשמעו על הטרנד החדש שמתפשט לכל פינה כמו כדורי הפרווה של שוקי/טופי/לונה בעונות מעבר: צילומי "בוק" לכלב!

כן כן, קראתם נכון, יותר ויותר בעלי כלבים היום בישראל רוצים ליצור לעצמם מזכרת משמעותית ומקצועית מהחבר הכי טוב שלהם ופונים לצלמים שמתמחים בצילום כלבים בעיקר.

בשונה מצלמים אחרים, צלם כלבים מקצועי יודע את הדינמיקה של בעל החיים עם הבעלים, להבין את שפתו של הכלב, לקרוא את שפת הגוף שלו ולהבין איפה נמצאים הגבולות, לדעת כיצד לגרום לכלב ליצור קשר עין או לחילופין להסיט מבט, לשבת או לעמוד זקוף, ואפילו לטפס על עץ בחורשה ולחכות בסבלנות לקליק המנצח.

צלם כלבים מנוסה יידע גם לבחור את הלוקיישן המתאים לכלב שלכם בכדי להגיע לתוצאה הנכונה ביותר עבורו. לדוגמא, כלב שנרתע ממים לא יתאים לצילומים בחוף הים, ולא משנה כמה יפות עשויות לצאת התמונות, כפי שכלב שנרתע מרעש והמולה, לא יצולם באיזור סואן ומלא תנועה.

צילומי כלבים של מאיר גור. מאיר גור, אתר רשמי
צילומי כלבים של מאיר גור/אתר רשמי, מאיר גור

אבל אל דאגה, יש אופציה הרבה יותר נינוחה: צילום כלבים בסטודיו - אפשרות בטיחותית ביותר עבור הכלב ועבור בעליו, שכן הוא יכול להיות משוחרר מרצועה וקולר וללא שום הפרעה.

יש להבהיר שצילום כלב בסטודיו לא מתאים לכל כלב. כלבים, גם החכמים ביותר, הם בסך הכל בעלי חיים, ומקום סגור וחדש ואורות הפלאשים עלולים ליצור חוויה לא נעימה עבור כאלה בעלי נטייה לחששנות ולחשדנות. זה יבוא לידי ביטוי גם בתמונות, כמובן: צילומים שבהם נראה שהכלב במתח מסוים - מלקק שפתיים, אוזניים משוכות אחורנית, הצגת הלבן של העין ועוד סימנים והבעות של מתח.

לאיזה כלב כן יתאים צילום בסטודיו? לכזה שהוא משוחרר מפחדים, רגוע, בוגר ומאוזן, ושאיננו חושש מסיטואציות חדשות.

אני תמיד ממליץ ללקוחותי לתת לכלבם לשחרר את החיה שבתוכם, לצאת אל הטבע הירוק בחורף, אל הים והגלים בקיץ או אל השלכת בסתיו ולצלם את הכלב במקום הטבעי שלו, בטבע. במקרה שכזה, ועם אבחנה מקדימה והתאמה של לוקיישן הצילומים לכלב, כולנו נחזור הביתה עייפים בריאים ומרוצים, והכי חשוב, עם מזכרת לכל החיים.

לעמוד הפייסבוק של מאיר גור
לעמוד האינסטגרם של מאיר גור

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
צילומי כלבים של מאיר גור. מאיר גור, אתר רשמי
צילומי כלבים של מאיר גור/אתר רשמי, מאיר גור
  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully