וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קל, נוח ומקצועי: להזמין דוגווקר בלחיצת כפתור באפליקציה

24.7.2020 / 9:59

דוגווקרים מקצועיים, קבלת מידע בזמן אמת לגבי מסלול הטיול, גמישות בשעות, שירותי דוגיסיטינג ואפילו ביקורי חתולים. הכירו את אפליקציית דוגיז, שמספקת פתרון אורבני לבעלי חיות מחמד באופן פשוט, נוח ובטוח

דוגווקרית עם כלבים. אתר דוגיז, אתר רשמי
אפליקציית דוגיז מאפשרת הזמנת דוגווקר ודוגיסיטר לכלב בצורה פשוטה ונוחה, המבטיחה פתרון יציב לבעיה/אתר רשמי, אתר דוגיז

מצד אחד אנחנו אוהבים כלבים, נהנים לגדל, לשחק, לטייל ולחיות איתם, מצד שני רובנו מנהלים אורח חיים אינטנסיבי שכולל עבודה, לימודים וחיי משפחה. האהבה לכלב נתקלת במציאות התובענית וכתוצאה מכך הכלב עשוי להישאר שעות ארוכות לבדו בבית. דוגווקינג הוא הפתרון האורבני לבעיה ואם בעבר איתור דוגווקר לכלב הייתה כרוכה בהשקעת זמן ומאמץ ונוצרה תלות בכלבן כיום הטכנולוגיה מציעה לנו פתרון נוח, מותאם אישית ובטוח שיאפשר לכלב שלנו טיפול טוב וטיול מהנה בשעות שאיננו איתו - אפליקציית דוגיז מאפשרת הזמנת דוגווקר ודוגיסיטר לכלב בצורה פשוטה ונוחה, המבטיחה פתרון יציב לבעיה.

התחלתי כדוגווקר לפני כשמונה שנים והקמתי עם אחי את חברת 'כלב עירוני' שהציעה את שירותינו ככלבנים", מספר שי מגנזי, כיום מנהל השיווק של אפליקציית דוגיז, אשר "כלב עירוני" התמזגה לתוכה ב-2018. באמצעות האפליקציה ניתן להזמין טיול לכלב, בשעות ובימים הנוחים לכם, התשלום נעשה אוטומטית על ידי הזנת פרטי האשראי באפליקציה והתוצאה היא טיפול מסור ואמין בכלב ושקיפות מלאה לגבי האופן שב הוא מטופל. "הכלבן מעדכן את הלקוח דרך האפליקציה על כל דבר שקשור לכלב", מרחיב מגנזי, "הלקוח מעודכן מתי הדוגווקר הגיע לקחת את כלבו, מתי הטיול התחיל, באיזה מסלול הכלב הלך, מתי הטיול הסתיים ויש אפשרות לסמן צרכים שעשה והאם אכל ושתה. יש אפשרות לקיים צ'ט עם הלקוח ולשלוח תמונה דרך האפליקציה. הלקוח יודע מה קורה עם כלבו בכל רגע נתון". כמו כן יש ביטוח על הטיול והמפתח.

צוות דוגווקרים מוסמך וזמינות גבוהה

"יש לנו עשרות דוגווקרים קבועים במשרה מלאה וזאת עבודתם ופרנסתם, יש להם קו כלבים קבוע, ועוד מאות כלבנים שעובדים בזמנם הפנוי בטיולים בודדים - ערב בוקר וסופ"ש", מספר מגנזי, "עיקר העבודה בצהריים, בין השעות 12:00 ל-16:00 12-16, אלה שעות העומס שבהן כל הדוגווקרים עסוקים".

הדוגווקרים באפליקציית דוגיז עוברים תהליך סינון שנמשך כשבוע וכולל ריאיון והכשרת שטח. חברי הצוות מאומנים ומנוסים בטיפול בכלבים וניתן לקבל את הפרטים על כל דוגווקר באפליקציה. "בעלי הכלבים יכולים לערוך פגישת היכרות עם הכלבן לפני תחילת השירות", מוסיף מגנזי, "יש לנו ביטוח למקרה שקורה משהו ואנחנו מקפידים על אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר משום שהלקוחות משאירים פרטים אישיים ופרטי תשלום".

עוד באותו נושא

אוכל טוב, הכל טוב: מה הכי חשוב כשמחפשים מזון לכלב מתבגר?

לכתבה המלאה

דוגיז מספקת שירותי דוגווקינג ודוגיסיטר גם בלונדון ועיקר הלקוחות של האפליקציה בישראל הוא באזור תל אביב, רמת גן וגבעתיים, אולם פריסת הדוגווקרים היא ארצית. לפי מגנזי תרבות הדוגווקינג מתפשטת לערים נוספות דוגמת ירושלים, חיפה, באר שבע, חולון, ראשון לציון, פתח תקוה ועוד. "הרבה שנים אנשים לא הבינו מהו דוגווקינג ולא האמינו שזו עבודה לכל דבר", אומר מגנזי, "דוגווקר הוא מקצוע. יש לנו נהלים ותורה שלמה על איך להוציא כלב מהבית ואיך ללכת בקבוצה. זה לא פשוט כמו שזה נראה. אנשים מבינים שחשוב לתת לאדם מקצועי לטייל עם הכלב ולא לילד".

יתרון נוסף שמספקת האפליקציה הוא שלכל דוגווקר יש אזור ספציפי, כך שזמינות השירות גבוהה ולא משנה היכן אתם גרים - יהיה מישהו או מישהי שיטיילו וישחקו עם כלביכם בשעות שאינכם בבית. דרך האפליקציה אפשר להזמין הזמנה יומית, שבועית, חודשית או הזמנה קבועה שמתעדכנת על בסיס חודשי. ברגע שההזמנה אושרה תקבלו על כך התרעה והתשלום מתבצע באמצעות כרטיס אשראי בלבד והוא מתבצע אחת לשבוע לאחר ביצוע ההזמנות.

דוגיז מספקת גם שירותי פנסיון ביתי. "הדוגווקר ישן בבית הלקוח או שהכלב ישן בבית הדוגווקר, כך שהפנסיון מאוד אישי ואינטימי וכולל מקסימום כלב אחד או שניים", מסביר מגנזי, "הלו"ז של הכלב נשמר, הוא ממשיך לשהות בביתו או בחברת הדוגווקר שמוכר לו היטב ונהנה מסביבה מוכרת. אנחנו עושים גם ביקורי חתולים. אם החתול נשאר בבית כמה ימים בשל נסיעה של הבעלים, אז אנחנו מגיעים מדי יום-יומיים לבית כדי להחליף לו חול, לשים לו אוכל ומים ואם הוא מרשה - גם ללטף אותו קצת ולתת לו חום ואהבה".

לאפליקציית דוגיז ב-App Store
לאפליקציית דוגיז ב-Google Play Store
לאתר דוגיז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully