וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא הגיל, זה התרגיל: יתרונות בהפיכת הכלב ל"אזרח ותיק"

25.11.2018 / 11:59

הם כבר התרגלו אליכם, אל הבית, אל הסביבה ולבעלי החיים האחרים, הם טובים יותר עם ילדים ועם זקנים, הם כבר לא עושים צרכים בבית: כן, גורים הם הכי חמודים, אבל תאמינו לנו - יש גם יתרונות כשהכלבים הופכים לבוגרים

כלב בוגר. Creative Commons
גם זו תקופה נהדרת/Creative Commons

עכשיו הם רגועים יותר

אי אפשר ללמד כלב מבוגר טריקים חדשים, אבל את הדברים שהוא יודע אי אפשר לקחת ממנו. כלבים שכבר עברו דבר או שניים בחיים יודעים איך להתנהל עם בני אדם ובעלי חיים אחרים ושלב ההתאקלמות כבר מאחוריהם.

הם כבר לא עושים צרכים בבית

לא באמת צריך להרחיב, נכון? אין דבר חמוד יותר מגורים, אבל אין דבר מבאס יותר מגורים שעושים את צרכיהם על הספה, או השטיח, או המיטה - ובואו פשוט נעצור כאן.

הם דורשים קצת פחות

בניגוד לגורים, אותם צריך לשעשע כמעט לאורך כל היום, כלבים מבוגרים בדרך כלל יסתפקו בשגרה מעט רגועה יותר: טיולים בינוניים בקצב סביר, וכן, כמובן שהם ישמחו גם לשבת לידכם על הספה ולראות טלוויזיה. בתכל'ס? הכי טוב.

עדיין יש להם עוד הרבה אהבה לתת

לא משנה אילו טראומות או חוויות רעות הם עברו בעבר, כלבים רבים שוכחים הכל ברגע שהם מוצאים את עצמם בסביבה חדשה, טובה ונעימה. ככל שעובר הזמן, הם מרגישים יותר ויותר נוח, וגם דואגים להראות זאת.

הם נהדרים עם ילדים ומבוגרים

אפשר לסמוך עליהם עם תינוקות, הם החברים המושלמים לזקנים, ולא פעם גם לאנשים שמפחדים מכלבים ורוצים להתגבר על הפחד הזה.

הם יאפשרו לכם לישון

כן, קצת אנוכי, אבל מה לעשות: בניגוד לגורים או לכלבים צעירים שרק רוצים להוציא אנרגיה ויעירו אתכם בשש בבוקר כי הם לא מסוגלים להתאפק, כלבים מבוגרים לא פעם יישנו יותר מכם (וכמובן שגם ישמחו לישון לצדכם, זה כבר בונוס).

הם יגרמו לכם להבין מה באמת חשוב בחיים

הסופר מילאן קונדרה כתב פעם ש"כלבים הם הקישור שלנו לגן עדן", וכנראה שהוא צדק. לראות גור או כלב צעיר שפעם אימצנו הופך לכלב בוגר, מלווה אותנו לאורך חיינו, לראות את הקשר הזה הולך ומעמיק - בינינו, מה טוב מזה?

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
כלב בוגר. Creative Commons
כלב בוגר/Creative Commons
  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully