וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את מרכז ההידרותרפיה שמשקם כלבים בדרכים ייחודיות

21.7.2020 / 16:23

המרכז של רוני סבן נועד לטיפול בכלבים הסובלים בין היתר מבעיות אורתופדיות ונוירולוגיות באמצעות הליכה בתוך מים, דיקור, לייזר ופיזיותרפיה. ויש גם סיפור הצלחה מרגש

Creative Commons

מרכז השיקום HYDRA בניהולה של רוני סבן מושך אליו כלבים (בין היתר מבוגרים) הסובלים מבעיות אורתופדיות ונירולוגיות, והוא יחיד מסוגו בעיקר בשיטות הטיפול שלו. ראשית - הידרותרפיה. "הידרותרפיה זה טיפול במים", מסבירה סבן, "הכלב הולך בתוך המים, מאפשרים לו לזוז ללא עומס על המפרקים וכתוצאה מכך, ללא כאב ובגלל ההתנגדות של המים, אני מגדילה את מסת השריר בזמן קצר יותר".

אבל זה לא הכל. ישנם גם דיקור (המסייע בשיכוך כאבים, הזרמת דם ועידוד פעילות עצבית), טיפול בלייזר (שמסייע בהאצת תהליכים של הגוף על מנת לעודד את ההחלמה) ופיזיותרפיה (המסייעת בשיפור התפקוד של האזור הפגוע, הגדלת טווח התנועה, שיכוך כאבים ועוד), טיפולים לא ממש קונבנציונליים, שכן הפתרונות הקונבנציונליים לחלק מהבעיות איתן מגיעים הכלבים המבוגרים למרכז, הם מוגבלים.

"השיקום הוא למצבים אורתופדיים, נוירולוגים, פציעות, שברים אחרי תאונות, קרע ברצועות ובגידים, כלבים מבוגרים שסובלים מבעיית מפרקים", אומרת סבן, "לרפואה הקונבנציונלית אין מענה גדול". לשמחתנו, במרכז HYDRA יש מענה לבעיות הללו.

לאתר של רוני סבן ומרכז HYDRA

  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully