וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נגיע אליכם הביתה עם כלבי טיפול - ללא שום עלות"

24.7.2020 / 11:12

גל רויטשטיין, הלום קרב בעקבות שירותו הצבאי, הקים את של צליל מית"ר, חברה למטרות הציבור אשר חרטה על דגלה את שינוי המציאות הטיפולית בישראל בעזרת כלבי שירות וכלבי תרפיה, למגוון רחב של אוכלוסיות. "כל שקל מתרומה עוזר ומציל חיים", אומר גל

גל רויטשטיין מייסד עמותת צליל מית"ר עם כלב טיפולי/צילום ועריכה: וואלה! NEWS

"הדבר הכי מרגיע בעולם הוא מה שאני עושה כרגע", אומר גל רויטשטיין, ומלטף את אחד מכלבי הטיפול של עמותת צליל מית"ר, עמותה אותה הקים לצורך טיפול באוכלוסיות מגוונות. "ראשי התיבות של המילה מית"ר הם מטפל, תומך, ידיד ורע", אומר גל, "זו חברה למטרות הציבור שמטרתה הוא שינוי המציאות הטיפולית בישראל".

"אנחנו מציעים סיוע לכל האוכלוסיות מלבד לקויי ראייה", מספר גל, "החל מילדים עם צרכים מיוחדים, ילדים עם הפרעות קשב וריכוז, ילדים עם בעיות של ויסות חושי, כאלה הסובלים מבעיות תקשורת, ילדים על הספקטרום, מוגבלות שכלית התפתחותית, נפגעי תקיפה מינית ונפגעי רווחה, ילדים שעברו תאונות דרכים, אנשים בתהליך שיקום, נפגעי הלם קרב ופוסט טראומה מהצבא - בין אם מלחימה ובין אם לא. אנחנו נגיע אליכם הביתה, יחד עם כלבנים מוסמכים וכלבי טיפול - ללא שום עלות".

בצליל מית"ר מטפלים בעזרת כלבי תרפיה גם בקשישים הזקוקים לסיוע פיזי ונפשי. "מי שזקוק לליווי צמוד 24/7 - אנחנו עוזרים בגיוס הכספים ומחנכים כלב שילווה אתכם 9-10 שנים, כל מה שצריך זה להיות מוכר על ידי גוף רפואי כלשהו שמגדיר את המצב הרפואי", מוסיף גל. "אנחנו עובדים גם עם אוכלוסיות דתיות וערביות, אנחנו נשמור על חסיון הפרטים של כל מי שפונה אלינו. המגע של יד בפרווה של כלב משחרר סרוטונין בדיוק כמו שוקולד".

כל הפעילות של צליל מית"ר ממומנת מתרומות ומעבודת העמותה בבתי חולים ובמוסדות. "בלי העזרה שלכם לא נוכל להמשיך להגיע לבתים ולאנשים קשישים שאין להם משפחה וחברים שיתמכו בהם. כל שקל עוזר ומציל חיים", אומר גל.

לתרומה לצליל מית"ר

לאתר עמותת צליל מיתר

לפייסבוק של צליל מית"ר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully