וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה דברים שאתם יכולים לעשות עם הכלב שלכם לפני שהחורף מגיע

בשיתוף MSD Animal Health

1.11.2020 / 9:01

נופש ייעודי, ביקור בחוף הים, השתוללות עם חברים בפארק כלבים וטיול רגוע בטבע: זה בדיוק הזמן לנצל את החודשים האחרונים של הקיץ כדי לבלות עם חברכם הטוב ביותר מחוץ לבית. יש לנו כמה הצעות, מוזמנים להוסיף עוד משלכם בתגובות

חוף כלבים

בניגוד לחוף רגיל, בחופי כלבים ייעודיים תוכלו לשחרר את הכלב ולאפשר לו להתרוצץ ולהיכנס למים. לא כל הכלבים אוהבים את הים, חלקם מעט מפחדים מהמים, אבל עבור אחרים מדובר בחלום רטוב, תרתי משמע. נכנסתם עם הכלב שלכם פנימה? מצוין, רק שימו לב שהוא לא בולע מים, ומנגד, לא מתייבש או חוטף מכת חום. הביאו אתכם קערת מים והימנעו מביקורים בשעות החמות ביותר של היום.

גינת כלבים

כמעט בכל עיר יש גינת כלבים, בה ניתן לשחרר את הכלב שלנו, לתת לו לרוץ ולשחק עם חברים חדשים. ממש כמו בני האדם, גם כלבים הם חיות חברתיות, ורובם ישמחו לפגוש את בני מינם, או לכל הפחות לרדוף אחר כדור בשטח פתוח ומבוקר. מומלץ לבצע שילוב הדרגתי כשלוקחים את הכלב לגינת כלבים חדשה, בשטח שאינו מכיר. לא פעם, לא רק הכלבים מכירים חברים חדשים אלא גם הבעלים - אנחנו אפילו שמענו על זוגות שנפגשו בגינות כלבים ולאחר מכן התחתנו, אבל זה כבר נושא לכתבה אחרת.

טיול בטבע

בשעות הבוקר המוקדמות ובשעות הערב מזג האוויר נעים, כמעט אידיאלי לטיולים בטבע. נוף יפה, אוויר נקי ופתוח, והכלב זוכה לפרוק אנרגיה, לעשות פעילות ספורטיבית, לבלות איתכם זמן איכות ועל הדרך גם לעשות צרכים. מה צריך יותר מזה?

נופש

לשמחתנו, עוד ועוד מלונות, צימרים ובתי הארחה מקבלים בברכה כלבים. קחו את חברכם הטוב ביותר, היכנסו לאוטו, וסעו קצת דרומה או צפונה. מה הלאה? זה כבר תלוי בכם: אתם תחליטו האם להישאר לצאת החוצה, לסיור יקבים, מאגר מים, מסעדה רומנטית או אתרים ארכיאולוגיים, או שמא בכלל מתאים לכם להישאר במזגן. אנחנו לא שופטים.

פיקניק

בחורף, כשקר וגשום, קצת קשה לצאת לפיקניקים, אבל החורף עוד רחוק. מה עושים? חכו לשקיעה, ארזו שמיכה, קצת אוכל, קצת שתיה, וצאו למקום יפה, נעים ורצוי שגם מרוחק מאנשים אחרים, בטח בתקופת הקורונה. גם הכלב ישמח לאכול בחוץ, לשם שינוי, ואתם יכולים גם לנצל את ההזדמנות כדי להעניק לו חטיפים מיוחדים, שאינו מקבל ביום-יום.

יצאנו, עשינו חיים, אבל עכשיו הגיע הזמן לחזור הביתה. אתם והכלבים נחשפתם לטבע, אולי לבעלי חיים אחרים, ולכן חובה לוודא שהכלב חזר כפי שהלך: ללא פרעושים וקרציות. הדברה יעילה וקבועה אמורה למנוע זאת, ולאפשר גם את הטיולים הבאים. תבלו!

שירות לציבור. מוגש בחסות חברת אינטרווט ישראל בע"מ

מערכת וואלה!, בשיתוף MSD Animal Health
  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully