וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 סודות פשוטים שיהפכו את החיות שלכם לבריאות יותר

בשיתוף MSD Animal Health

11.10.2020 / 9:13

מזון איכותי, ספורט, ביקורי רופא, טיפול, טיפוח, חברה, אהבה: כך תהפכו את החיות שלכם לבריאות

מזון איכותי

יש אינספור סוגים שונים של מזון לכלבים וחתולים בשוק. טווחי המחירים גדולים, החברות שונות ולעתים, סוגי המזון משתנים גם בהתאם לגיל החיה או מצבה הרפואי. איך תבחרו את המזון הנכון עבור בעל החיים שלכם? התייעצו עם הווטרינר, וזכרו: הכלב או החתול הוא חלק מהמשפחה. מגיע לו את הטוב ביותר.

זה רק ספורט

ממש כמו בני האדם, כך גם בעלי החיים שלנו לא נועדו לשכב על הספה כל היום. הוציאו את הכלבים שלכם לטיולים ארוכים ומספקים, רוצו איתם, קחו אותם לגינות כלבים כדי לפגוש חברים אחרים. את החתולים אמנם אי אפשר לקחת לטיולים, אבל כן אפשר לשחק איתם בתוך הבית. חיה פעילה היא חיה מאושרת - פיזית, וגם נפשית.

ביקורי רופא

הקפידו על ביקורים אצל הווטרינר המטפל אחת לכמה חודשים, לקבלת זריקות ולהתייעצויות. מומלץ להגיע לביקורי קבע אצל ווטרינרים גם כאשר אין בעיה דחופה המצריכה זאת.

טיפול

יצא לכם פעם למצוא על הכלב או החתול שלכם קרציה או פרעוש? חלקנו מעט נרתעים, חלקנו לעתים נגעלים, אבל עבור בעלי החיים מדובר בהרבה יותר מסתם עוד מטרד. המזיקים השונים עלולים להטריד את מנוחתו של בעל החיים, לעקוץ, לגרום לבעיות עור חמורות ובמקרים מסוימים גם להעביר מחלות קשות בכל הנוגע להדברה, זכרו את המשפט הנושן: מוטב להקדים תרופה למכה. מומלץ להיוועץ בווטרינר כדי לקבל את הטיפול המתאים ביותר לחית המחמד שלכם.

טיפוח

ולא, אנחנו לא מדברים כאן רק על המראה החיצוני (למרות שגם זה חשוב). דאגה לפרווה של הכלב או החתול היא דאגה גם לעור שלו, ולנוחיות שלו במרחב. בהתאם לסוג הכלב או החתול, מומלץ לשקול פנייה לספר או ספרית בעלי חיים, לכל הפחות כדי להתייעץ.

חברה

ממש כמונו, גם כלבים וחתולים זקוקים לחברה. זו יכולה להיות חברה של בעלי חיים נוספים, ויכולה לחיות חברה של בני אדם נוספים. רצוי להכיר להם אנשים ובעלי חיים חדשים בשלבים מוקדמים יחסית, ככל האפשר, וכך לנטרל את החששות הראשוניות שעלולות לעלות.

שיניים

לא נוטים לדבר על זה, אבל בריאות השיניים של בעלי החיים חשובה ממש כמו בריאות השיניים שלנו. בארצות הברית העריכו לאחרונה כי 80 אחוז מהכלבים החתולים מעל גיל שלוש סובלים מבעיית חניכיים כזו או אחרת. התייעצו עם וטרינר לגבי אופן הטיפול - מצחצוח יום יומי, ועד ניקויי אבן שן תקופתיים במסגרת מבוקרת.

אהבה

הסעיף החשוב מכולם. באמת צריך להרחיב?

שירות לציבור. מוגש בחסות חברת אינטרווט ישראל בע"מ

מערכת וואלה!, בשיתוף MSD Animal Health

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully