וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הגשם: אתם חייבים לשים לב לכלבים שלכם

בשיתוף MSD Animal Health

29.10.2020 / 10:27

צפו: אם החלטתם לאמץ חיית מחמד חדשה, אתם בטח יודעים שזה כרוך ביחס, כסף וחשיבה לטווח ארוך. כדי לעזור לכם להיכנס לעניינים, הווטרינר ד"ר סתוית לוי מציעה את הטיפים החשובים לתחילת הדרך

בווידיאו: הווטרינרית סתוית כהן עם טיפים שיעזרו לנו לדעת מתי להגיע לבדיקה/צילום: עידו שחם עריכה: דפי מקל

החלטתם לאמץ כלב או חתול. זו החלטה משמעותית, כי אתם מרחיבים את המשפחה וכמו כל ילד, גם חיית המחמד החדשה שלכם דורשת יחס, כסף וחשיבה לטווח ארוך.

מי שיעזור לכם מאוד לאורך התהליך הוא כמובן הווטרינר, אבל איך נדע מתי להגיע אליו עם החבר החדש שלנו? הנה הטיפים של ד"ר סתוית לוי.

1) קודם כל, תעברו אצל הווטרינר, לפני שמגיעים בכלל הביתה. הווטרינר יכול לראות המון דברים ולהכין אתכם כדי שתדעו מה צפוי לכם.

2) ברגע שהגעתם הביתה, דאגו שיהיה לכלב שלכם את האוכל שהוא רגיל אליו ובמקביל, ערבבו לו לאט לאט את האוכל החדש.

3) איך בוחרים אוכל? מסתכלים על הרכיבים. הרכיב הראשון שמופיע הוא גם המרכזי וכדאי שיהיה חלבון כלשהו: עוף, בקר, כבש, דג וכן הלאה.

4) לגבי חתולים: כדאי לסגור בהתחלה בטריטוריה מאוד קטנה, עם אוכל, מים, שירותים ומקום להתחבא. הביטחון שלהם יילך ויגדל ואז תוכלו להרחיב את הטריטוריה.

5) חלק מטיפול הקבוע שלכם צריך להיות עם מחשבה על הטפילים החיצוניים - פרעושים וקרציות. פרעושים גורמים לגרד, בעיקר בגב האחורי ובבסיס הזנב ובליעה שלהם גורמת לתולעים במערכת העיכול. קרציות נדבקות, מוצצות דם ועלולות להעביר מחלות מאוד מסוכנות. הטיפ של ד"ר לוי: גשו לווטרינר ותתייעצו לגבי הטיפול המומלץ כי גרם של רפואה מונעת שווה קילוגרם של תרופות.

שירות לציבור. מוגש בחסות חברת אינטרווט ישראל בע"מ

מערכת וואלה, בשיתוף MSD Animal Health
  • עוד באותו נושא:
  • כלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully